Det spørgsmål har jeg sørme ofte fået, med en forventning om at jeg har svaret – altså det korte, hurtige og nemme svar. Men det har jeg ikke – jeg har mange forskellige svar, for der er nemlig mange ting man kan gøre. Det kan være svært at overskue, men nu har de venlige mennesker fra SEOland lavet en oversigt. Fordi søgemaskineoptimering, eller SEO,”virker til at være alkymi for de uindviede. Men der er videnskab i det.”
Jeg kommer forhåbentlig med en dansk oversættelse af skemaet snart – foreløbig må I nøjes med den engelske:
Du kan se en uddybet version med forklaringer på hos Searchengineland, som har lavet skemaet
SEO-tekstforfatter, content writer, webredaktør og indehaver af Nielsens Bureau. Har arbejdet med SEO, hjemmesidetekster og redigering af hjemmesider siden 2001.
Elsker især at skrive, holde kurser og rådgive om SEO og beslægtede emner for at hjælpe mindre virksomheder godt videre med deres online markedsføring og synlighed på Google.
Email: anette@nielsensbureau.dk
Telefon: 2621 8728