Ved du præcis, hvilke emner, ord, begreber og spørgsmål, dine kommende kunder søger efter på Google? Det skal du vide for at kunne lave strategisk og målrettet SEO, der hjælper dem til at finde frem til dig via Google.
Søgeordsanalysen er fundamentet for dit arbejde med SEO.
Det gælder også, når du selv sætter dig og prøver at gætte dig til, hvad dine kommende kunder mon skal kunne finde din hjemmeside på. Her laver du også en søgeordsanalyse; den er bare ikke altid særlig pålidelig.
En god søgeordsanalyse, der baserer sig på konkret viden om, hvad folk søger på på Google, gør at du får lagt det rigtige til grund for din SEO, så du ikke spilder dine kræfter på at prøve at blive fundet på ord og emner, ingen søger efter.
Søgeordsresearch indgår altid i et samlet SEO-projekt, men du kan også købe hjælp til søgeordsanalyse separat.
Når du køber en søgeordsanalyse fra Nielsens Bureau, giver jeg dig samtidig anvisninger på, hvordan bedst du kan bruge søgeordene strategisk ved at anvende dem på forskellige landingssider.
Hvad koster søgeordsanalysen?
Prisen afhænger af omfanget – dvs. hvor mange ord/begreber/emner du skal kunne findes på på Google.
Vil du gerne i gang for få penge, kan vi fint starte med at lave en søgeordsanalyse for et enkelt af de forskellige emner, din hjemmeside handler om.
Ring til mig på 2621 8728 eller send mig en mail på anette@nielsensbureau.dk for at høre om pris på lige netop jeres søgeordsanalyse.