SEO – hjælp til at blive fundet på Google

Nielsens Bureau arbejder primært med onsite SEO, dvs. det, man gør på selve hjemmesiden for at få den gjort mere synlig i Google.

Onsite SEO kan i sig selv give din hjemmeside bedre synlighed på Google. Det er også et must, hvis du vil have godt udbytte af bl.a. linkbuilding og andre former for online markedsføring som fx Google Ads, Facebook annoncering, Facebook delinger af blogindlæg.

Jeg tilbyder hjælp til de fleste faser af SEO på din hjemmeside. De rent tekniske aspekter som fx at kode din hjemmeside om til mobilvenlig må du tale med din udvikler om. Jeg rådgiver dog gerne om, hvad der skal tages hensyn til, for at SEO kan virke på din hjemmeside, og kan også hjælpe med kontakten til udvikleren, hvis I ikke taler helt samme sprog 🙂

Du kan læse mere om SEO og hvad jeg tilbyder hjælp til via linksene nedenfor – eller kontakte mig på telefon 2621 8728 eller anette@nielsensbureau.dk for at få et bud på, hvordan I bliver mere synlige på nettet.

SEO – et SEO-projekt trin for trin

Arbejdet med (onsite) SEO består af 7 trin. Se hvilke her, og få overblik over hvad Nielsens Bureau kan tilbyde som service.

Læs mere om de syv trin i et SEO projekt

SEO-tilstandsrapport – en foranalyse af din hjemmeside

En god start på et SEO-projekt, især hvis du ikke ved om du skal hyre hjælp til SEO eller selv tage dig af det. Rapporten koster 2300,- plus moms og indeholder

  • en teknisk analyse af din hjemmeside
  • en vurdering af dit indhold
  • en vurdering af din måde at udnytte søgeord og SEO-tekster på
  • hvilke muligheder du har for forbedringer
  • konkrete anvisninger på, hvordan du får ordnet fejl og mangler (så vidt muligt)
  • en prioriteret to-do-liste, så du ved hvad du skal starte med at få ordnet

Læs mere om SEO-tilstandsrapporten

Søgeordsanalyse – hjælp til at finde de søgeord og emner, du bør satse på i din online markedsføring

Al SEO skal starte med en ordentlig søgeordsanalyse. Ellers risikerer duat lægge mange arbejdstimer i noget, kunderne slet ikke søger efter.

Læs mere om søgeordsanalysen

Søgeordsstrategi og planlægning af indhold

En plan for hvordan du bruger dine søgeord og vigtigste emner til salgssider, produkttekster, kategoritekster, blogindlæg osv.

Hjemmeside-tekster (“SEO-tekster”) skrevet af tekstforfatter

Teksten på din hjemmeside skal skrives, så den både virker som SEO-tekst og som salgstekst.

Læs mere om tekster af tekstforfatter

Blogindlæg af SEO-tekstforfatter

En god måde at lave SEO på er at udgive blogindlæg om det, dine (kommende) kunder gerne vil vide mere om.

Læs mere om blogindlæg skrevet af tekstforfatter

Unikke produkttekster og kategoritekster til webshop

Har du en webshop, vil det meste af din SEO handle om selve varerne, og de kategorier du præsenterer dem i.